menusearch
akhtgarco.com

تولید سنگدال بتنی ترافیکی و قیمت سنگدال بتنی

۱۴۰۰/۱۲/۲۹ یکشنبه
(12)
(0)
تولید سنگدال بتنی ترافیکی و قیمت سنگدال بتنی
تولید سنگدال بتنی ترافیکی و قیمت سنگدال بتنی

تولید سنگدال بتنی ترافیکی و قیمت سنگدال بتنی

سنگدال بتنی چیست و چه کاربردی دارد؟

تولید سنگدال بتنی ترافیکی و قیمت سنگدال بتنی 09195236616 پیش از هر چیز بهتر است تعریفی دقیق و واضح از سنگدال بتنی داشته باشیم. به طور کلی سنگدال یا دال بتنی به نوعی سقف اطلاق می‌شود که از جنس بتن و فولاد یکپارچه ساخته شده است. وجود همین بتن و فولاد و ترکیب‌ آنها با هم در این محصول سبب افزایش مقاومت‌ آنها از نظر کششی و فشاری شده است تا جایی که انواع سنگدال بتنی را در موارد مختلفی از جمله: ساخت سقف ها، درپوش های جوی و کانال ها، ساخت عرشه انواع پل ها و انواع سازه های دیگر مورد استفاده قرار می‌دهند که با کاربردهای مختلف خود در مواقع گوناگون می‌توانند مورد استفاده واقع شوند. به عنوان مثال: سنگدال بتنی را می‌توان یک جایگزین بی بدیلی برای پل های آهنی دانست. چرا که در بسیاری از موارد‌ آنها را به صورت قطعات از پیش ساخته شده بتنی مورد استفاده قرار می‌دهند که هم از نظر زیبایی ظاهری و هم از نظر عدم سرقت آن ها، می‌توانند جایگزین خوبی برای پل های آهنی به حساب آیند. به طور کلی سنگدال بتنی کاربردهای متنوع و انواع گوناگونی دارند که در ادامه بیشتر با‌ آنها آشنا خواهیم شد.

 

تولید سنگدال بتنی ترافیکی و قیمت سنگدال بتنی

فروش سنگدال بتني در تهران در انواع مختلف

 

  1. سنگدال ترافیکی

دال ترافيکي یا سنگدال ترافیکی خود به چند دسته سنگدال ترافیکی سنگین (برای استفاده از معابر شهری و جایگاه های سوخت)، ترافیک سبک (به عنوان درپوش در مکان های عبور و مرور عمومی یا تردد موتور سیکلت و دوچرخه)، ترافیک فوق سنگین (به صورت دوبل در مواقع خاص) تقسیم بندی می‌شود. مسلما هر چقدر ترافیک سنگین تر باشد؛ ضخامت‌ آنها بیشتر و در نتیجه از سیمان و میلگرد و مصالح بیشتری در تولید‌ آنها استفاده می‌شود.

 

سنگدال پیش ساخته

  1. سنگدال پیش ساخته

شما می‌توانید سنگدال ها را به صورت از پیش ساخته شده سفارش دهید. قیمت سنگدال پیش ساخته برای شما بسیار به صرفه تر تمام می‌شود و از وقت شما نیز صرفه جویی به عمل می‌آورد. خود سنگدال های پیش ساخته به چند دسته (پیش تنیده، پس تنیده، یک طرفه، دو طرفه، مجوف، دال بتنی مسلح، دال بتنی ترافیکی، دال بتنی غیر ترافیکی و...) تقسیم بندی می‌شود که به عنوان مثال: قيمت دال بتني مسلح نسبت به دال بتنی ترافیکی یا غیر ترافیکی متفاوت است و هر یک از‌ آنها را در موقعیت های خاص خود مورد استفاده قرار می‌دهند. تو    ضیح اینکه دال بتنی مسلح به دال های از پیش ساخته شده ای اطلاق می‌گردد که از استحکام بسیار بالایی برخوردار می‌باشند. دال های بتنی یک طرفه نیز روی 2 تکیه گاه و دال های دو طرفه هم روی 4 تکیه گاه قرار دارند. به طور کلی هر یک از افراد با توجه به نوع نیاز خود می‌توانند هر یک از این انواع سنگدال ها را خریداری و مورد استفاده قرار دهند.

  1. دال بتنی اجرا در محل

در صورتی که شما می‌خواهید در پروژه خود از یک سنگدال یا دال بتنی آماده به جای از پیش ساخته شده استفاده کنید؛ بسته به نیاز شما چنین امری برای شما میسر شده است تا بتوانید با توجه به سایز و ابعاد و ضخامت‌ آنها درخواست ساخت سنگدال های باب میل خود را به ثبت برسانید.

بنابراین شما می‌توانید با توجه به انواع مختلف سنگدال بتنی و نیاز خود، هر یک از‌ آنها را خریداری کنید.

 

قیمت سنگدال بتنی با توجه به نوع و کاربرد مختلف آن ها

قیمت سنگدال بتنی

قیمت سنگدال بتنی از پیش ساخته شده همان طور که گفته شد- به صرفه تر است و با توجه به این مسئله که این نوع سنگدال ها را در کارخانه تولید می‌کنند؛ در اندازه های کاملا دقیق طبق قالب با مواد و مصالح مورد نیاز طراحی می‌کنند که دیگر نیازی به مواد و مصالح اضافی و هزینه های بیشتر نباشد و در نتیجه قیمت‌ آنها به صرفه تر است.

  1. ابعاد و اندازه های مختلف

ابعاد و اندازه ها و همچنین ضخامت هر سنگدال بتنی با یکدیگر نیز از دیگر عوامل دخیل بر قیمت گذاری سنگدال های بتنی است که شما با توجه به نیاز و بودجه خویش اقدام به خرید هر یک از‌ آنها می‌کنید.

بنابراین شما بر حسب نیاز خود به استفاده از هر یک از سنگدال ها، می‌بایست قیمت های متناسب با آن را برای خرید سنگدال پرداخت نمایید.

تولید سنگدال بتنی ترافیکی و قیمت سنگدال بتنی 09195236616

انواع سایز سنگدال بتنی

سنگدال بتنی ۸۰*۶۰*۱۰

سنگدال بتنی ۸۰*۶۰*۱۵

سنگدال بتنی۱۰۰*۶۰*۱۰

سنگدال بتنی۱۰۰*۶۰*۱۵

سنگدال بتنی۱۲۰*۶۰*۱۰

سنگدال بتنی۱۲۰*۶۰*۱۵

سنگدال بتنی۱۵۰*۶۰*۱۰

سنگدال بتنی۱۵۰*۶۰*۱۵

سنگدال بتنی آذربایجان، سنگدال بتنی اردبیل ،سنگدال بتنی اصفهان ،سنگدال بتنی البرز، سنگدال بتنی ایلام ،سنگدال بتنی بوشهر، سنگدال بتنی تهران ،سنگدال بتنی چهارمحال، سنگدال بتنی خراسان، سنگدال بتنی مشهد ،سنگدال بتنی خوزستان ،سنگدال بتنی زنجان، سنگدال بتنی سمنان ،سنگدال بتنی شیراز ،سنگدال بتنی قزوین، سنگدال بتنی قم ،سنگدال بتنی کردستان، سنگدال بتنی کرمان، سنگدال بتنی کرمانشاه ،سنگدال بتنی کهگیلویه ،سنگدال بتنی گلستان ،سنگدال بتنی گیلان ،سنگدال بتنی لرستان، سنگدال بتنی مازندران ،سنگدال بتنی مرکزی ،سنگدال بتنی هرمزگان، سنگدال بتنی همدان ،سنگدال بتنی یزد، سنگدال بتنی رشت، سنگدال بتنی لاهیجان ،سنگدال بتنی کیش، سنگدال بتنی سقز ،سنگدال بتنی قشم، سنگدال بتنی بندرعباس

سنگدال بتنی۲۰۰*۶۰*۲۰

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.