menusearch
akhtgarco.com

دیوار پیش ساخته بتنی خود ایستا

۱۴۰۰/۹/۶ شنبه
(29)
(0)
دیوار پیش ساخته بتنی خود ایستا
دیوار پیش ساخته بتنی خود ایستا

دیوار پیش ساخته بتنی خود ایستا

 

دیوار پیش ساخته بتنی خود ایستا اختگرکو تولید کننده دیوار بتنی پیش ساخته طبق استاندارد‌های لازم با گواهینامه صلاحیت پیمانکاری و تاییده‌های مختلف است و

در محصولات بتنی پیش ساخته ابعاد دیوار‌های بتنی در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند: 09195236616

دیوار‌های بتنی پیش ساخته معمولا ارتفاعی بین 2 تا 4.5 متر دارند. دیوار بتنی کم ارتفاع معمولا در ترکیب با

فلز به صورت فنس دیوار بتنی استفاده می‌شود. ساخت دیوار بتنی مسلج ضخامت متفاوتی با دیوار بتنی

معمولی دارد. طول دیوار بتنی پیش ساخته میتواند از2 متر تا بیشتر باشد.

اندازه ها در ابعاد دیوار بتنی طبق استاندارد پروژه یا درخواست پیمانکار بدون محدودیت در مجتمع بتنی اختگرکو قابل تولید است.

 

همچنین این پانل‌های بتنی انتخاب ایده آل برای نمای خارجی ساختمان هستند که به دلیل پیش ساخته بودن قابلیت نصب با سرعت بالا را فراهم کرده و به این ترتیب می‌توانید سرعت ساخت و ساز را به حداکثر برسانید. این مدل از دیوار‌های پیش ساخته مقاومت بالایی در برابر حرارت، رطوبت، نفوذ آب و گرمای زیاد دارند از این رو می‌توان انواع دیوار پیش ساخته بتنی را در سازه‌های مختلف و در شرایط آب و هوایی متفاوت استفاده نمود.

دیوار بتنی خودایستا

دیوار‌های بتنی پیش ساخته یکی از قطعات بتنی پر فروش و محبوب است که پس از تولید و ساخت به سرعت در محل پروژه نصب می‌شود و سرعت روند اجرایی پروژه را افزایش می‌دهد، سفارش دیوار بتنی با قیمت مناسب در تعداد انبوه به همراه قالب اختصاصی مورد نظرشما امکان پذیر است.

تمامی مراحل طراحی، ساخت قالب، تولید و نصب توسط اختگر انجام شده و پیش از انجام پروژه بین کارفرما و اختگر عقد قرارداد صورت میگیرد.

 

دیوار پیش ساخته بتنی

یکی از پرکاربردترین نوع دیوارهای پیش ساخته، نوع بتنی است. از این دیوارها در صنعت ساختمان سازی بسیار استفاده می‌شود. همانطور که مشخص است این دیوارها بتنی هستند و به سه روش جامد، ساندویچ پانل و پوسته نازک تولید و عرضه می‌شوند. برای ساخت دیوارهای پیش ساخته بتنی از متریالی همچون سیمان، سنگدانه، آب، میلگرد و ... استفاده می‌شود. از این دیوارها در هر دو طرف نما استفاده می‌شود که همین امر باعث می‌شود نتیجه نهایی ساخت مقرون به صرفه شود و هزینه نما را کاهش می‌دهد. همچنین دیوارهای پیش ساخته بتنی به دلیل ساخت در کارخانه و پیش ساخته بودن از کیفیت بالاتری برخوردار است.

دیوار پیش ساخته بتنی akhtgarco

دیوار‌های پیش ساخته بتنی کار، کارگر و کارفرما را آسوده کرده و به سرعت فرایند ساخت و ساز کمک شایانی می‌کند، مقرون به صرفه بودن در زمان و هزینه در این نوع کسب و کارها بسیار مشهور بوده و هم کارفرما هم خریدار استقبال می‌کند.

 

کاربرد دیوار پیش ساخته بتنی

  • ساخت ساختمان‌های مسکونی ( اغلب دیوار‌های جدا کننده دو واحد در کنار یکدیگر از جنس دیوار‌های پیش ساخته مقاوم هستند).

  • ساخت ساختمان اداری ( اغلب ساخاتمان‌های اداری دارای طراحی یکسان برای تمامی طبقات و بخش ها هستند که این نوع دیوارها که در یک نوع فقط باید تولید شوند فرایند سرعت اتمام کار و همچنین تمیزی کار را به حداکثر می‌رسانند ).

  • ساخت ویلا ها
  • ساخت اتاقک‌های موقت (برای ساخت اتاقک‌های موقت که لازم به جا به جایی پس از مدتی است بسیار مناسب بوده و از لحاظ هزینه تحمیلی و نگهداری بسیار انتخاب به جایی است).
  • ساخت سوله (با توجه به عدم نفوذ آب و ... از بهترین مواد برای ساخت استفاده می‌شود).
  • ساخت سرد خانه (به علت فشرده بودن مواد استفاده شده در ساخت دیوارها اکسیژن نفوذ نمیکند و نمیتواند نیز خارج شود، پس گزینه بسیار مناسبی برای این مورد می‌تواند باشد).
  • برای پارتیشن بندی (برای بخش‌های بزرگ و حتی کوچک نیز پاسخگوست).
  • جداسازی اتاق ها (در فضا‌های بزرگ خصوصا شرکت ها که نیاز است به بخش‌های کوچک تر تبدیل شوند این دیوارها یکی از بهترین انتخاب ها هستند چرا که هم به صرفه بودن و هم در کمترین زمان ممکن به نتیجه و بهره برداری می‌رسد علاوه بر اینها زیبا ظاهری بهتری نسبت به جداکننده‌های آهنی یا ... دارد).
  • مرتب سازی فضا‌های بزرگ
  • ساخت کامل یک خانه پیش ساخته

موارد استفاده از این قطعات سالانه به علت سهولت جابه جایی سرعت در ساخت و تحویل و استقامت بیشتر استفاده می‌شود

شرکت اختگر تولید کننده بتن نیوجرسی، مینی نیوجرسی، نیوجرسی و انواع بتن نیوجرسی در ابعاد مختلف قطعات بتنی، سنگدال بتنی و غیر ترافیکی، نیوجرسی شهری، دال‌های ترافیکی این شرکت تولید کننده انواع قطعات بتنی پیش ساخته با کادر فنی متخصص و مجرب. بتن تولیدی این شرکت دارای آزمایشگاه های مجهز برای تولید بتن در کارخانه هایش است. این شرکت تولید کننده انواع قطعات بتنی پیش ساخته قالب دو طرفه و … با کادر فنی متخصص و مجرب است.

سطح ایمنی حمل و نقل جزء کلیدی طراحی، ساخت و بهره برداری از جاده ها و مسیرها است. یعنی قبل از اجرای پروژه باید مطمئن شویم که جاده ساخته شده وزن و فشار وسایل نقلیه عبوری را تحمل می‌کند و باعث انحراف، تصادف یا غرق شدن آنها نمی‌شود.

دال بتنی نیوجرسی در این قسمت به خوبی کار می‌کنند و برای جداسازی مسیرها و مسیرها استفاده می‌شوند. ابداع بتن نیوجرسی بنیانی در ساخت جاده ایجاد کرد و خسارات جانی و مالی ناشی از تصادفات را تا حد زیادی کاهش داد. محافظ های بتنی نیوجرسی برای اولین بار در سال 1968 استفاده شد از آن زمان، عملکرد استثنایی آنها برای افزایش ایمنی در تمام پروژه های راه سازی در کشورهای توسعه یافته استفاده شده است.

در ایران از سال 1375 مهندسین راه ‌سازی شروع به استفاده از این ابزار عالی برای بهتر کردن ایمنی جاده‌ ها نمودند.

دیوار بتنی خود ایستا

جداکننده بتنی

 

شاید نام نیوجرسی را شنیده باشید، اما احساس می‌کنید نام شهری در ایالات متحده است. بله درست حدس زدید اما در کشور ما به آن قطعه بتنی هم می‌گویند قطعا نیوجرسی را بارها و بارها به دفعات دیده اید.

نیوجرسی به عنوان حائل در بزرگراه ها و خیابان ها استفاده می‌شود آنها همچنین به عنوان سد راه استفاده می‌شود. زمانی که فرد مورد نظر بدهی خود را به شهرداری نپرداخته است شهرداری از این قطعه برای بستن درب ورودی ملک یا فروشگاه استفاده می‌کند.

این بتن نیوجرسی نامیده می‌شود زیرا اولین بار در سال 1965 در نیوجرسی ایالات متحده مورد استفاده قرار گرفت. در گذشته گاردریل ها رایج تر بود اما نیوجرسی به دلیل خطراتی که گاردریل های بزرگراه ایجاد می‌کردند و حفاظ لازم را نداشتن تعویض شده است. کشور ما دارای 70 سال سابقه نیوجرسی است که توسط وزارت راه و ترابری توسعه یافته است. NJ همچنین تیبل ترافیک نامیده می‌شود.

 

 

از مصرف NJ می‌توان برای ایجاد فضای سبز بین بزرگراه ها، پیاده روها، جاده ها، دوربرگردان ها و بزرگراه ها و برای محافظت از سطوح جاده استفاده کرد. به طور کلی، این در استفاده روزانه از NJ گنجانده شده است. نیوجرسی معمولاً برای عبور از خطوط، جداسازی وسایل نقلیه و جلوگیری از تصادفات جاده ای استفاده می‌شود.

همانطور که از نام آن پیداست، در نیوجرسی از بتن ساخته شده است. نیوجرسی توسط موسسه استیونز در دهه 1950 در جهت بزرگراه ایالتی نیوجرسی در نیوجرسی طراحی شد، از این رو جرسی یا نیوجرسی نامگذاری شد.

اجزای بتن نیوجرسی حاوی همان آب فولاد معمولی و ماسه است. استاندارد 17306 مورد استفاده برای تولیدش در کشور است که سازندگان نیوجرسی باید به آن پایبند باشند. در تولید نیوجرسی، بتن NJ استاندارد 17306 است، و طرح اختلاط همچنین خواستار کاهش نسبت آب و سیمان در تولید NJ به 0.4 است.

بتن مورد استفاده باید تکان داده شود و در صورت استفاده از روان کننده ها، جرم های بالا در نظر گرفته شود. شرایط محیطی یا دمای تولید باید بالای 5 تا 32 درجه سانتی گراد باشد تا مقاومت بتن به 5 نیوتن بر میلی متر مربع برسد.

در مورد به عمل آوری نیوجرسی بتنی روش های مختلفی وجود دارد که از بخار و گرما در محیط های با رطوبت بالا و حرارت بالا به روش عمل آوری سریع یا در آب استفاده می‌کند عمل آوری در آب نیوجرسی.

نیوجرسی شما باید در آب خیس شود یا با پاشش قطره ای مکانیکی یا هر وسیله دیگری مرطوب نگه داشته شود.

عمل آوری با پوشش در این روش به وسیله ایجاد یک پوشش عایق قطعه بتنی را که میزان تبخیر آب از سطح بتن را محدود کند استفاده می‌شود.

 

با مواد پلی اتیلنی ساخته شده این نوع نیوجرسی پروژه موقت بسیار مناسب وزن کمتری دارد.

حمل و نقل این نوع نیوجرسی آسان است اما در عین حال مقاومت کمی دارد. در این نوع نیوجرسی می‌توان از نور استفاده کرد و آن را با خاک رس یا مواد دیگری پر کرد تا پایداری بیشتری داشته باشد. همچنین معمولاً در کارگاه های موقت و پروژه های دائمی استفاده می‌شود.

نیوجرسی سه متری ارتفاع 160

سایز بندی

ابعاد این قطعات متفاوت است. برای مثال طول نیوجرسی از نیم متر تا 6 متر متغیر است. پاشنه آنها نیز از 20 اینچ تا 80 اینچ متغیر است. ارتفاع نیز از 35 سانتی متر تا 110 سانتی متر متغیر است و همه چیز به درخواست مشتری بستگی دارد.

 

طراحی نیوجرسی به این صورت است که هنگام برخورد کناره های خودرو با یکدیگر به دلیل زاویه کم لبه ها و آسیب کمتر، نقش معکوس را ایفا می‌کند. این نر و ماده در تمامی قسمت ها موجود بوده و به راحتی قابل نصب است.

معمولا در قسمت بالایی نیوجرسی دو سوراخ ایجاد می‌شود که برای عبور و حرکت لوله استفاده می‌شود. عیار بتن 250 به بالا قابل قبول در نظر گرفته می‌شود و هر چه عیار بالاتر باشد مقاومت و کیفیت NJ بالاتر است.

یکی از محصولات این شرکت اختگر علاوه بر سنگدال بتنی بلوک بتنی یا مانع بتنی نیوجرسی شهری کوچک است. این قطعه بیشترین استفاده را برای جداسازی پارکینگ ها و فضاهای عمومی دارد.

نیوجرسی بتنی شهری برای عبور از لوله، ایجاد فاصله پیاده رو از خیابان ها یا پارکینگ ها و جلوگیری از عبور موتور یا اتومبیل طراحی شده است و وزن آن 100 کیلوگرم است و حمل آن آسان نیست و عیار بتن 400.

بتن نیوجرسی بتنی به طول یک متر، یکی از موانع بتنی سبک است، بلوک های نیوجرسی با توجه به کاربرد در اندازه های مختلف ساخته می‌شوند و طولی موانع بتنی ساخت این شرکت یک متر و از یک متر تا شش است. متر ارتفاع از 50 سانتی متر تا 2.65 سانتی متر

اگر در شهر تهران و یا کرج هستید و برای یکی از مصارفی که در بالا اشاره کردیم نیاز به خرید یکی از انواع نیوجرسی بتنی کرج یا تهران را دارید، ما شرکت اختگر به شما مشاوره خواهیم داد 02177839766.

این گروه در زمینه ساخت انواع بتن در نیوجرسی از جمله بتن ۲ متری NJ، بتن ۳ متری NJ، بتن مینی NJ، تولید دال بتنی ترافیکی و غیرترافیکی، NJ کوچک شهری و غیره فعالیت دارد. .، همه این محصولات

سعی شده است از جدیدترین تجهیزات و متدها استفاده شود تا کیفیت بتن تولیدی این شرکت در آزمایشگاه های مجهز تایید شده و کلیه محصولات اختگر دارای نشان ملی است.

<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3236.771869375938!2d51.33035251456103!3d35.78097983210368!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f8de391d56f7a07%3A0xa38f7d7dd7d73b03!2z2KfZitiz2KrYpyDZvtmKINqv2LPYqtix!5e0!3m2!1sen!2sde!4v1672336744913!5m2!1sen!2sde" width="600" height="450" style="border:0;" allowfullscreen="" loading="lazy" referrerpolicy="no-referrer-when-downgrade"></iframe>

اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در تهران

اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در تهران، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در تهران - آفتاب، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در تهران - بومهن، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در تهران - پردیس، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در تهران - کن، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در اسلام شهر، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در اسلام شهر - چهاردانگه، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در پاکدشت، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در پاکدشت - شریف آباد، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در دماوند، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در دماوند - رودهن، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در رباط کریم، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در رباط کریم - بوستان، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در رباط کریم - پرند، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در رباط کریم - صالح آباد، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در رباط کریم - گلستان، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در رباط کریم - نصیرآباد، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در ری، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در ری - حسن آباد، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در ری - خاوران، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در ری - کهریزک، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در شهریار، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در شهریار - اندیشه، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در فيروزکوه، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در فيروزکوه - ارجمند، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در قدس، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در لواسان، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در لواسان - فشم، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در ملارد، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در ملارد - صفا دشت، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در ورامین، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در ورامین - پیشوا، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در ورامین - جوادآباد، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در ورامین - قرچک.

باکس پیش ساخته راه آهن و جاده و راه بند نیوجرسی ثابت ترافیکی و دیوار پیش ساخته جنس بتنی مرجع سازنده ناصر آقارضایی مرجع عرضه کننده ناصر آقارضایی 09195236616

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.