menusearch
akhtgarco.com

مینی نیوجرسی بتنی مسلح

جمعه یکم مهر ۰۱
(11)
(0)
مینی نیوجرسی بتنی مسلح

نیوجرسی ها را روزانه در شهر ها یا جاده های برون شهری می‌توان دید که با هدف های مختلفی به کار گرفته می‌شوند‌ نیوجرسی ها قطعاتی هستند که از سیمان، سنگدانه، افزودنی های بتنی و میلگرد ساخته می‌شوند و عمده مصرف‌ آنها نیز در راه سازی است. شرکت هایی چون اختگر بتن در این زمینه فعالیت دارند و نیوجرسی با ابعاد مختلف را تولید می‌کند که یکی از‌ آنها مینی نیوجرسی اختگر بتن است که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهید شد.

مینی نیوجرسی بتنی 70 کیلوگرمی


کاربرد مینی نیوجرسی اختگر بتن

همان طور که در بالا ذکر شد نیوجرسی ها دارای ابعاد متفاوتی هستند و با توجه به این ابعاد می‌توان‌ آنها را به کار گرفت مینی نیوجرسی اختگر بتن بیشتر در خیابان ها و مناطق کم دید به کار گرفته می‌شود اما به طور کلی کاربردهای نیوجرسی عبارت است از:

  • رفوژ وسط خیابان های اصلی
  • به عنوان سد معبر برای جلوگیری از ورود وسایل نقلیه به یک‌ منطقه مانند جاده های در حال احداث
  • ساخت سیل بندها
  • تفکیک خطوط ترافیک
  • استفاده در دور برگردان ها

خصوصیات مینی نیوجرسی اختگر بتن

نیوجرسی ها باید به گونه ای باشند که در اثر ضربه های وارده به آن مقاومت داشته باشند و این ناشی از کیفیت آن است. اختگر بتن نیوجرسی هایش را مطابق با علم روز دنیا تولید می‌کند و نیوجرسی با کیفیت را به مشتری تحویل می‌دهد که ویژگی هایی نظیر موارد زیر دارد.

  • میلگردهایی با کشش بالا در‌ آنها استفاده شده است.
  • سهولت در به کارگیری و نصب آن
  • دوام و مقاومت در هر شرایط آب و هوایی
  • مقاومت در برابر ضربه های سنگین

حمل و نقل مینی نیوجرسی اختگر بتن

پس از خرید نیوجرسی، مشتری می‌تواند تصمیم بگیرد که شرکت یا خود او برای حمل و نقل آن اقدام کند. اگر این کار را به شرکت اختگر بتن بسپارد سفارش خود را در اسرع وقت و در بهترین حالت ممکن دریافت می‌کند.


قیمت مینی نیوجرسی اختگر بتن

قیمت نیوجرسی به دو صورت زیر قابل دسترسی است:

  • از طریق سایت های فروش
  • از طریق نمایندگی ها و مراجعه حضوری

که شما می‌توانید قیمت های سایر شرکت ها مقایسه کرده و متوجه خواهید شد که شرکت اختگر بتن قیمت هایی منصفانه را تعیین می‌کند

 

نیوجرسی بتنی شهری ارتفاع 55 اتصال با لوله

ارتفاع : 55cm

طول : 40cm

عرض پاشنه : 40cm

عرض بالا : 6cm


نیوجرسی ارتفاع 55, نیوجرسی بتنی, نیوجرسی شهری بتن پیش ساخته, بتنی, پیش ساخته, پیش ساخته بتنی, مینی نیوجرسی, نیوجرسی, نیوجرسی بتنی, نیوجرسی بتنی شهری, نیوجرسی بتنی شهری اتصال با لوله, نیوجرسی بتنی معمولی, نیوجرسی خیابانی, نیوجرسی سفارشی

 

 

 

 

مینی نیوجرسی بتنی در تهران

مینی نیوجرسی بتنی در تهران، مینی نیوجرسی بتنی در تهران - آفتاب، مینی نیوجرسی بتنی در تهران - بومهن، مینی نیوجرسی بتنی در تهران - پردیس، مینی نیوجرسی بتنی در تهران - کن، مینی نیوجرسی بتنی در اسلام شهر، مینی نیوجرسی بتنی در اسلام شهر - چهاردانگه، مینی نیوجرسی بتنی در پاکدشت، مینی نیوجرسی بتنی در پاکدشت - شریف آباد، مینی نیوجرسی بتنی در دماوند، مینی نیوجرسی بتنی در دماوند - رودهن، مینی نیوجرسی بتنی در رباط کریم، مینی نیوجرسی بتنی در رباط کریم - بوستان، مینی نیوجرسی بتنی در رباط کریم - پرند، مینی نیوجرسی بتنی در رباط کریم - صالح آباد، مینی نیوجرسی بتنی در رباط کریم - گلستان، مینی نیوجرسی بتنی در رباط کریم - نصیرآباد، مینی نیوجرسی بتنی در ری، مینی نیوجرسی بتنی در ری - حسن آباد، مینی نیوجرسی بتنی در ری - خاوران، مینی نیوجرسی بتنی در ری - کهریزک، مینی نیوجرسی بتنی در شهریار، مینی نیوجرسی بتنی در شهریار - اندیشه، مینی نیوجرسی بتنی در فيروزکوه، مینی نیوجرسی بتنی در فيروزکوه - ارجمند، مینی نیوجرسی بتنی در قدس، مینی نیوجرسی بتنی در لواسان، مینی نیوجرسی بتنی در لواسان - فشم، مینی نیوجرسی بتنی در ملارد، مینی نیوجرسی بتنی در ملارد - صفا دشت، مینی نیوجرسی بتنی در ورامین، مینی نیوجرسی بتنی در ورامین - پیشوا، مینی نیوجرسی بتنی در ورامین - جوادآباد، مینی نیوجرسی بتنی در ورامین - قرچک.

گالری تصاویر محصول
نیوجرسی بتنی شهری ارتفاع 55 اتصال با لوله
تصاویر
بیشتر
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.