menusearch
akhtgarco.com

نیوجرسی بتنی دو متری

پنج شنبه بیست و هشتم مرداد ۰۰
(78)
(0)
نیوجرسی بتنی دو متری

نیوجرسی بتنی دومتری ارتفاع 80

ساخت و تولید نیوجرسی بتنی

ساخت نیوجرسی بتنی در صورت استفاده از تجهیزات روانکاری بتن مستعمل باید مرتعش شده و ارتفاع بیشتری نیز رعایت شود شرایط محیطی یا دمای تولید نیز باید از ۵ درجه سانتیگراد تا ۳۲ درجه سانتیگراد باشد تا مقاومت بتن به ۵ نیوتن در میلی متر مربع برسد. روش های زیادی برای نزدیک شدن به نیوجرسی وجود دارد از روش تصفیه سریعتر می‌توان در محیط های با رطوبت بالا با استفاده از سیستم های بخار و گرمایش استفاده کرد یا می‌توان آن را در آب انجام داد که به آن آب درمانی نیوجرسی می‌گویند.

نیوجرسی دومتری ارتفاع 80

 

نیوجرسی پلی اتیلن ساخته شده بخاطر وزن کم آن مناسب است برای طرح های که کوتاه هستند از نظر زمانی. حمل چنین نیوجرسی بسیار آسان است، اما در عین حال مقاومت کمی دارد. در پلی اتیلن می‌توان از نور استفاده کرد و با ماسه و مواد دیگر پر کرد تا ثبات بیشتری داشته باشد. همچنین در پروژه های موقت و دائمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نیوجرسی مانع بتنی است که جهت هدایت و در مسیر قرار دادن وسیله نقلیه به صورت قطعات بتنی پیش ساخته قابل اتصال به هم ساخته می‌شود. که هنگام برخورد کناره ای خودرو به دلیل زاویه کم، لبه های آن به عنوان هدایتگر برگردان عمل کرده و موجب کاهش خسارت می‌گردد.

بسته به کاربرد نیوجرسی در ساخت آن علاوه بر بتن از میلگرد جهت مسلح کردن و مقاوم کردن بتن استفاده میشود که بتن تنشهای فشاری و میلگرد تنشهای کششی اعمال شده به قطعه بتنی را مهار و باعث کاهش صدمات ناشی از برخورد می‌شود.

نیوجرسی دومتری ارتفاع 80

قالب نیوجرسی بتنی

قالب نیوجرسی بتنی بعد از احداث و امکان استفاده بودن مسیر اساسی ترین نقش را احیفا میکند و بتنهای محافظ خودرو ها خواهد بود هزینه و عملکرد دو بال و مزیت کاربرد این سازه است به دلیل قفل شدن سازه دلیل خوبی برای استفاده در سیل بند و حریم رودخانه دارد.

قالب نیوجرسی بتنی جاده های بزرگ اتوبان ها را امن تر از قبل کرد جاده های بزرگی که انحرافات شدیدی دارن و ایجاد مانع طبیعی بسیار زمان بر است و سبب شد خسارات جانی و مالی به دلیل تصادفات کم شود. نیوجرسی بتنی برای بار اول در نیوجرسی کانادا مورد استفاده قرار گرفت از آن زمان استفاده روز افزون از این بتن افزایش یافت به سبب مفید بودن آن در انواع جاده ها ایرانیان از سال ۱۳۷۵ مهندسان نیز برای افزایش ایمنی جاده ها با این وسیله فوق العاده اقدام به ساخت جاده ها کردند.

سایز انواع نیوجرسی بتنی :

1. مینی نیوجرسی بتنی یا نیوجرسی کوچک شهری طول 40 پاشنه 40 ارتفاع 55 سانتی متر وزن 90 کیلوگرم

2.نیوجرسی بتنی یک متری ارتفاع 80 پاشنه 50 وزن 550 کیلوگرم

3.نیوجرسی بتنی دومتری ارتفاع 80 پاشنه 50 وزن 1100 کیلوگرم

4.نیوجرسی بتنی سه متری ارتفاع 80 پاشنه 60 وزن 1300 کیلوگرم

5.نیوجرسی بتنی سه متری ارتفاع 110 پاشنه 80 وزن 3000 کیلوگرم

6.نیوجرسی بتنی سه متری ارتفاع 160 پاشنه 80 وزن 4000 کیلوگرم

7.نیوجرسی بتنی سه متری ارتفاع 265 پاشنه 80 وزن 5200 کیلوگرم

8.نیوجرسی چهارمتری مفصل دار ارتفاع 100 پاشنه 70 وزارت راهی

9.نیوجرسی شش متری مفصل دار ارتفاع 100 پاشنه 70 وزارت راهی

تولیدی نیوجرسی بتنی

تصویر نیوجرسی بتنی

فروشگاه نیوجرسی بتنی در تهران

ابعاد وزن نیوجرسی بتنی

عکس نیوجرسی بتنی

کارخانه نیوجرسی بتنی در تهران

تولید انواع سایز نیوجرسی

تولید انواع سنگدال بتنی

,نیوجرسی ارتفاع 80,نیوجرسی ارتفاع 110, نیوجرسی ارتفاع 160 ,نیوجرسی ارتفاع 70,نیوجرسی ارتفاع 100

بلوک نیوجرسی بتنی در تهران

بلوک نیوجرسی بتنی در تهران، بلوک نیوجرسی بتنی در تهران - آفتاب، بلوک نیوجرسی بتنی در تهران - بومهن، بلوک نیوجرسی بتنی در تهران - پردیس، بلوک نیوجرسی بتنی در تهران - کن، بلوک نیوجرسی بتنی در اسلام شهر، بلوک نیوجرسی بتنی در اسلام شهر - چهاردانگه، بلوک نیوجرسی بتنی در پاکدشت، بلوک نیوجرسی بتنی در پاکدشت - شریف آباد، بلوک نیوجرسی بتنی در دماوند، بلوک نیوجرسی بتنی در دماوند - رودهن، بلوک نیوجرسی بتنی در رباط کریم، بلوک نیوجرسی بتنی در رباط کریم - بوستان، بلوک نیوجرسی بتنی در رباط کریم - پرند، بلوک نیوجرسی بتنی در رباط کریم - صالح آباد، بلوک نیوجرسی بتنی در رباط کریم - گلستان، بلوک نیوجرسی بتنی در رباط کریم - نصیرآباد، بلوک نیوجرسی بتنی در ری، بلوک نیوجرسی بتنی در ری - حسن آباد، بلوک نیوجرسی بتنی در ری - خاوران، بلوک نیوجرسی بتنی در ری - کهریزک، بلوک نیوجرسی بتنی در شهریار، بلوک نیوجرسی بتنی در شهریار - اندیشه، بلوک نیوجرسی بتنی در فيروزکوه، بلوک نیوجرسی بتنی در فيروزکوه - ارجمند، بلوک نیوجرسی بتنی در قدس، بلوک نیوجرسی بتنی در لواسان، بلوک نیوجرسی بتنی در لواسان - فشم، بلوک نیوجرسی بتنی در ملارد، بلوک نیوجرسی بتنی در ملارد - صفا دشت، بلوک نیوجرسی بتنی در ورامین، بلوک نیوجرسی بتنی در ورامین - پیشوا، بلوک نیوجرسی بتنی در ورامین - جوادآباد، بلوک نیوجرسی بتنی در ورامین - قرچک.

گالری تصاویر محصول
نیوجرسی بتنی دومتری ارتفاع 120
تصاویر
بیشتر
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.