menusearch
akhtgarco.com

بلوک سیمانی سبک و سنگین بلوک قفل شونده بتنی

جمعه یکم مهر ۰۱
(2)
(0)
بلوک سیمانی سبک و سنگین بلوک قفل شونده بتنی

بلوک سیمانی

بلوک سیمانی از پرکاربردترین مصالح مصرفی در دیوارچینی است. ابعاد بلوک سیمانی متفاوت بوده و با توجه به نیاز و نقشه های از پیش تعیین شده، می‌توان اقدام به خرید آن کرد. این بلوک ها عمدتا از سیمان پرتلند، شن، ماسه و آب ساخته می‌شوند. سطح بلوک سيماني ساده باید به صورتی باشد که هنگام اندودکاری، چسبندگی و گیر کافی با اندود ایجاد کند.

استعلام قیمت 09195236616

بلوک های سیمانی به دو صورت دستی و پرسی قابل تولید هستند. در روش دستی، ملات ساخته شده را درون قالب ریخته و پس از گذشت مدت زمان مورد نیاز، آن را از قالب خارج می‌کنند. روش پرسی خود به دو نوع پرسی خشک و پرسی تر دسته بندی می‌شود.

 

بلوک سیمانی

بلوک سیمانی

 

 بلوک قفل شونده لوگویی

انواع بلوک سیمانی

انواع بلوک سیمانی بر اساس محل کاربرد را می‌توان به دو دسته دیواری و سقفی تقسیم بندی کرد. بلوک سيماني در دو دسته باربر و غیرباربر تولید شده و بسته به شرایط در ساخت دیوارهای باربر و غیرباربر مورد استفاده قرار می‌گیرد. تاب فشاری بلوک سیمانی باربر نباید از ۶۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع کمتر باشد. این عدد برای بلوک های سیمانی غیرباربر ۴۰ کیلوگرم بر سانتی مربع است.

این بلوک ها به دو صورت ته باز و یا ته بسته (ته پر) عرضه می‌شوند. از بلوک سیمانی ته باز معمولا در ساخت استخر و چاه استفاده می‌شود. کاربرد عمده بلوک سیمانی سنگین ته بسته در ساخت دیوارهای محوطه، دیوارچینی طبقه همکف و احداث سازه های بنایی است.

 

قیمت بلوک سیمانی

بلوک سیمانی ته پر

 

 

بر اساس وزن بلوک سیمانی نیز می‌توان این مصالح را به انواع سبک، نیمه سبک و سنگین دسته بندی کرد. بلوک سیمانی سبک دارای جرم مخصوص خشک ظاهری کمتر از ۱۷۰۰ کیلوگرم بر مترمکعب و بلوک های نیمه سبک دارای جرم مخصوص خشک ظاهری ۱۷۰۰ تا ۲۰۰۰ کیلوگرم بر مترمکعب است. به بلوک سيماني با جرم مخصوص خشک ظاهری بالای ۲۰۰۰ کیلوگرم بر مترمکعب نیز، بلوک سیمانی سنگین گفته می‌شود.

غالبا ابعاد بلوک سیمانی سنگین، نسبت به سایر انواع بلوک سیمانی بیشتر است. همچنین ضخامت آنها نیز بیشتر است. متداول ترین اندازه بلوک سیمانی، ۲۰×۲۰×۴۰ سانتی متر است.

 

ابعاد بلوک سیمانی

دستگاه بلوک زنی

 

 

مزایای استفاده از بلوک سیمانی

ابعاد بلوک سیمانی بزرگ بوده و باعث افزایش سرعت دیوارچینی می‌شود. این بلوک ها تا حدودی عایق صوت و حرارت می‌باشند. از دیگر مزایای بلوک سيماني، امکان مسلح کردن آن است. این امر با استفاده از میلگرد امکان پذیر است. بلوک سیمانی سنگین به راحتی با استفاده از سوراخ های موجود در آن، مسلح می‌شود. همچنین قیمت بلوک سیمانی نسبت به بسیاری از مصالح دیگر ارزان تر است.

 

قیمت هر عدد بلوک سیمانی

استفاده از بلوک سیمانی سنگین در فونداسیون

 

 

قیمت بلوک سیمانی

قیمت بلوک سیمانی در درجه اول وابسته به نوع آن از نظر سنگین، سبک و یا نیمه سبک بودن است. قیمت بلوک سیمانی سنگین کمتر از دو نوع دیگر است، زیرا ماسه ارزان تر از پوکه معدنی است. ابعاد بلوک سیمانی نیز بر قیمت آن تاثیرگذار است. عامل دیگر موثر، کیفیت مصالح مصرفی در ساخت آن است. با افزایش کیفیت بلوک، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. همچنین با تغییر قیمت مصالح اولیه، قیمت بلوک سیمانی تغییر خواهد کرد.

 

قیمت بلوک سیمانی سنگین

دیوارچینی با بلوک سیمانی سنگین

 

 

در حال حاضر با نوسان قیمت سیمان، قیمت بلوک سیمانی نیز متغیر است. به طور کلی هزینه دیوارچینی با بلوک سيماني کمتر از دیوارچینی با آجر سفالی است. در برآورد هزینه ها باید، هزینه بارگیری و حمل و نقل را نیز در نظر گرفت. همچنین قیمت ها بر اساس قیمت هر عدد بلوک سیمانی ارائه می‌گردد. شایان ذکر است که هنگام خرید بلوک سیمانی باید توجه داشت که بلوک به طور کامل سالم و بدون عیب باشد.

 

بلوک سیمانی در تهران

بلوک سیمانی در تهران، بلوک سیمانی در تهران - آفتاب، بلوک سیمانی در تهران - بومهن، بلوک سیمانی در تهران - پردیس، بلوک سیمانی در تهران - کن، بلوک سیمانی در اسلام شهر، بلوک سیمانی در اسلام شهر - چهاردانگه، بلوک سیمانی در پاکدشت، بلوک سیمانی در پاکدشت - شریف آباد، بلوک سیمانی در دماوند، بلوک سیمانی در دماوند - رودهن، بلوک سیمانی در رباط کریم، بلوک سیمانی در رباط کریم - بوستان، بلوک سیمانی در رباط کریم - پرند، بلوک سیمانی در رباط کریم - صالح آباد، بلوک سیمانی در رباط کریم - گلستان، بلوک سیمانی در رباط کریم - نصیرآباد، بلوک سیمانی در ری، بلوک سیمانی در ری - حسن آباد، بلوک سیمانی در ری - خاوران، بلوک سیمانی در ری - کهریزک، بلوک سیمانی در شهریار، بلوک سیمانی در شهریار - اندیشه، بلوک سیمانی در فيروزکوه، بلوک سیمانی در فيروزکوه - ارجمند، بلوک سیمانی در قدس، بلوک سیمانی در لواسان، بلوک سیمانی در لواسان - فشم، بلوک سیمانی در ملارد، بلوک سیمانی در ملارد - صفا دشت، بلوک سیمانی در ورامین، بلوک سیمانی در ورامین - پیشوا، بلوک سیمانی در ورامین - جوادآباد، بلوک سیمانی در ورامین - قرچک.

گالری تصاویر محصول
بلوک پوکه ای ۱۰
تصاویر
بیشتر
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.