menusearch
akhtgarco.com

پوشش خارجی لوله بیتوسیل

چهارشنبه بیست و ششم شهریور ۹۹
(1)
(0)
پوشش خارجی لوله بیتوسیل

بیتوسیل یک سیستم پوششی بر پایه قیر اصلاح شده پلیمری است که علاوه بر مزیتهای اقتصادی از کارایی مطلوبی برخوردار است. پوشش لوله بیتوسیل سابقه درخشانی به عنوان پوشش گاز و آب و نیز خطوط لوله فراساحل دارد.
بیتوسیل، پوشش قیر پایه نفتی است که خواص آن با مواد پلیمری بهبود داده شده است. پوشش بیتوسیل بصورت گرم بر روی لوله با ضخامت حداقل 4 میلیمتر اجرا شده و عملکردی عالی در طی دوره بهره برداری خط لوله دارد. از ویژگیهای بارز این پوشش میتوان به جدایش کاتدیک کم، مقاومت در برابر تنشهای خاک و چسبندگی بالا اشاره نمود.
یکی از مزایای کلیدی هر سیستم پوششی، یکنواختی آن در کل خط لوله اعم از سر جوشها و بدنه لوله است. این نکته بخصوص در زمینه حفاظت کاتدی و طراحی ولتاژ لازم جهت حفاظت خط لوله، از اهمیت خاصی برخوردار است. استفاده از نوار سرجوش بیتوسیل ممبرین امکان دستیابی به یکپارچگی عایق در کل خط لوله که همگی از جنس بیتوسیل یا قیر پایه نفتی است، را فراهم میسازد.
پوشش بیتوسیل شرکت تولید لوله و پوشش سلفچگان دارای استاندارد اروپایی EN10300 و استاندارد Shell بوده و تاکنون در خطوط متعددی مورد استفاده قرار گرفته است (پروژه خط لوله اتیلن غرب کشور به طول 2700 کیلومتر که در مسیر عسلویه به مهاباد جهت تأمین خوراک اتیلن پتروشیمیهای مسیر خط لوله احداث گردیده است.)
نوار سرجوش بیتوسیل ممبرین (BITUSEAL® Membrane) به عنوان یکی از اجزاء سیستم پوششی مطابق با استانداردهای بینالمللی تولید می‌گردد و به لحاظ فنی و اقتصادی یک پوشش سرجوش منحصربهفرد و جایگزین برتر دیگر سیستمهای پوشش نواری به شمار می‌رود که از نقطه نظر حفاظت کاتدی و خواص فیزیکی پوشش کاملاً با پوشش قیر پایه نفتی، اعم از بیتومنی و بیتوسیل سازگار و هماهنگ است.

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.